Про проект

Освітній проект для усіх учасників дорожнього руху

H-Road – це Національна інформаційна кампанія, спрямована на покращення культури водіння та привернення уваги всіх учасників дорожнього руху до особистої відповідальності за дотримання встановлених правил.

Головна мета - зробити українські дороги та міста кращим та більш безпечним місцем. Інформаційна кампанія реалізується в рамках програми корпоративної соціальної відповідальності компанії «Хюндай Мотор Україна».

2016

Перший етап Національної інформаційної кампанії H-Road тривав з вересня 2016 по лютий 2017 року. Метою цього етапу проекту було вирішення одразу двох соціально важливих питань: покращення культури водіння, підвищення толерантності водіїв, а також допомога дітям-сиротам у отриманні актуальних професійних навичок. Кожен українець мав змогу приєднатися до проекту H-Road, придбавши особливі стікери «Супергерої на дорозі», дизайн яких був розроблений постачальником щастя №1 – відомим українським брендом GAPCHINSKA™. За час проекту ці стікери прикрасили понад 4 000 авто українців, які підтримали проект.

За підтримки партнера проекту, служби викликів авто Uklon, була проведена акція H-Road Taxi, присвячена Дню Святого Миколая. З 12 по 19 грудня на замовлення в додатку Uklon зі спеціальним хештегом #hroad, курсувало H-Road Taxi. Також на один день водіями таксі стали Віктор Бронюк, соліст гурту «Тік» та Аревік Арзуманова, засновниця сімейного фестивалю #МАМАCЛЕТ. Особливе авто Hyundai відправлялося за адресами, а усіх пасажирів чекали приємні подарунки.

В рамках соціального проекту H-Road було зібрано 135 000 гривень, які було спрямовано на навчання 35 дітей-сиріт по усій Україні за такими напрямами: IT-сфера, водіння, англійська мова, живопис, відео та монтаж, а також кулінарія.

Вересень 2016. Прес-конференція, присвячена старту проекту H-Road за участю генерального директора «Хюндай Мотор Україна» Ігоря Гладковського, голови регіональної штаб-квартири Hyundai Motor Company CIS & Eastern Europe містера Лі, партнерів проекту та відомих автомобільних блогерів

Грудень 2016. Соціальна акція H-Road Taxi за участі зірок української естради та відомих блогерів

Грудень 2016. Соціальна акція H-Road Taxi за участі зірок української естради та відомих блогерів

Грудень 2016. Соціальна акція H-Road Taxi за участі зірок української естради та відомих блогерів

Грудень 2016. Соціальна акція H-Road Taxi за участі зірок української естради та відомих блогерів

Лютий 2017. Брифінг, присвячений підсумкам першого етапу H-Road

Лютий 2017. Брифінг, присвячений підсумкам першого етапу H-Road

Лютий 2017. Брифінг, присвячений підсумкам першого етапу H-Road

Березень 2017. Підсумки проекту H-Road, учні шкіл-інтернатів, які здобули знання завдяки коштам, зібраним під час реалізації проекту

Березень 2017. Підсумки проекту H-Road, учні шкіл-інтернатів, які здобули знання завдяки коштам, зібраним під час реалізації проекту

2017

Другий етап Національної інформаційної кампанії H-Road тривав з серпня по грудень 2017 року. Мета проекту – зробити українські міста та дороги кращим та більш безпечним місцем. Партнером соціального проекту – виступив Національний комітет спорту інвалідів України. Патрульна поліція України підтримала ідею проекту та, в якості експерта, залучалася до інформаційних активностей, спрямованих на формування суспільної свідомості щодо необхідності виконання всіх правил дорожнього руху. Небайдужі українці мали можливість долучитися до опитувань та продемонструвати власну відповідальну позицію щодо дотримання правил дорожнього руху за допомогою стикерів, розроблених відомим ілюстратором Сергієм Майдуковим, та аксесуарів із символікою H-Road.

Кожен місяць був присвячений певній тематиці: правилам маневрування та безпечної дистанції; безпечному перевезенню дітей в автомобілі; дотриманню безпечної швидкості руху; правилам паркування, зокрема на місцях для людей з інвалідністю, а також пересування смугою для громадського транспорту; забороні керування автомобілем у стані алкогольного сп'яніння.

Окрім соціальної місії, другий етап кампанії H-Road мав благодійну складову: до виготовлення тематичних аксесуарів були залучені люди з інвалідністю, а усі кошти (700 000 гривень) , зібрані від продажу стікерів та аксесуарів із символікою H-Road, були спрямовані на підготовку національної паралімпійської збірної України до Паралімпійських ігор у Південній Кореї.

Серпень 2017. Прес-конференція, присвячена старту другого етапу проекту H-Road за участю генерального директора «Хюндай Мотор Україна» Ігоря Гладковського, маркетинг-менеджера регіональної штаб-квартири Hyundai Motor Company CIS & Eastern Europe містера Кіма, першого заступника начальника Патрульної поліції України Олексія Білошицького та віце-президента Національного комітету спорту інвалідів України Оксани Скугаревої

Лютий 2018. Прес-конференція, присвячена результатам другого етапу проекту H-Road за участю комерційного директора «Хюндай Мотор Україна» Геннадія Четверухіна, маркетинг-менеджера регіональної штаб-квартири Hyundai Motor Company CIS & Eastern Europe містера Джона Хвана та віце-президента Національного комітету спорту інвалідів України Оксани Скугаревої

2018

Третій етап Національної інформаційної кампанії H-Road тривав з жовтня по грудень 2018 року. Проект порушив важливе питання використання смартфонів пішоходами і водіями, та наслідків цих дій у розрізі безпеки на дорогах. Реалізація проекту відбувалася за підтримки амбасадорів: телеведучих Лідії Таран та Анатолія Анатоліча, відомого блогера Олександра Барабошко та автомобільного журналіста Павла Кащука, які разом із Hyundai оголосили свою позицію з приводу використання смартфонів на дорозі.

У рамках кампанії були реалізовані три проекти.

Перший - креативна соціальна реклама, яка акцентувала увагу на проблематиці використання смартфонів на дорозі. Прототипом для візуальної складової стала культова обкладинка альбому гурту The Beatles — Abbey Road, героями якої стали телеведучі Лідія Таран та Анатолій Анатоліч, відомий блогер Олександр Барабошко та автомобільний журналіст Павло Кащук. Білборди з цим сюжетом та закликом «Пильнуй життя, а не смартфон. Come together.» були розміщені на центральних вулицях Києва.

Другий проект - дорожній експеримент «Smart перехід». Головна ідея — у легкому форматі витягнути людей зі світу месенджерів та соцмереж, і пояснити, що на переході все ж краще сховати смартфон. Голосом цього інтерактивного переходу став український ведучий Анатолій Анатоліч. У режимі реального часу він привертав увагу перехожих та просив їх відволіктися від гаджетів на дорозі.

Третій проект - серія розважальних роликів, створених у колаборації з комедійною студією «Мамахохотала» під назвою Road Stories. це три короткі відео-історії, які у гумористичному форматі висвітлюють тему використання смартфона на дорозі та наслідків, до яких така поведінка може призвести. Головними героями стали провідні актори студії «Мамахохотала» Анна Гресь та Роман Грищук.

На підтримку проекту H-Road компанія Hyundai відзняла соціальну рекламу з ключовим меседжем: «Пильнуй життя, а не смартфон. Come together!». Прототипом для візуальної складової стала культова обкладинка 12-го альбому гурту The Beatles — Abbey Road. Для відтворення впізнаваного кадру Abbey Road запросили українських інфлюєнсерів, які поділяють головну думку H-Road 2018: на дорозі смартфон краще сховати. Ними стали телеведучі Лідія Таран та Анатолій Анатоліч, відомий блогер Олександр Барабошко та автомобільний журналіст Павло Кащук.